poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Przepraszam.;c

`hej.:* bardzo przepraszam że nie pisałam, ale nauka, treningi i nie było jak, wieczorami jestem po prostu padnięta tak jak dzisiaj, a więc  tak w sobote, hmm, co ja robiłam, aa plaza z Karolinką.:* Omg, byłoo bosko, a więc tak wstałam rano i około 12 30 pojechałam do plazy z Karoliinką.:** hahaha, pojechałyśmy zobaczyć sukienke na komers dla mnie, ale też różne rzeczy robiłyśmy np. poszłyśmy do maka, pisałayśmy z Bartkiem haha, Karolinkaa pamiętasz ?<3 No i takie tam. Później poszłam do domku, i wsumie nudno było, w niedziele, czylli wczoraj, byłam w maku z Magdąą.:* I na spacerze.;) Fotki będą, za jakiś czas, ze spacerku i z sesji z nikcią.:* Ale jeszcze ich nie mam, heh..-.-  No i nudy, dzisiejszy dzień nawet spoko, rano wstałam i poszłam do szkoły, przyszłam do domu, wyszłam na chwilę na dwór i poszłam na trening.;d Fajnie było jak zawsze..:) Dzisiaj jestem strasznie zmęczona a więc za chwile idę spać.;)  A no i jutro turniej a więc do szkoły nie idę-fajnie.:*  a teraz zdjęcia z turnieju w Jaworznie :
Wszyscy.:*
Myy.<3 
Polecam blog, Karolinki.:* http://smiling-karolina-b21.blogspot.com/ -obserwujcie, komentujcie jak możecie.:**<3 Będe bardzo wdzięczna.:* To dziś na tyle pa.;)

30 komentarzy:

  1. Również wybaczam :)
    Powodzenia na turnieju ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. co jak co, ale stroje to wy macie fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia! :))

    ___
    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  4. my < 33 haha, dziękuję za reklamę mojego bloga ; d

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia życzę ;)
    Świetny blog, obserwuje i wpadaj czasem do mnie na www.wekablogpf.blogspot.com

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia!
    Ale jesteście kolorowe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjecia
    urocze stroje :)
    kocham roz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne stroje ;d.
    także obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia ! : )
    obserwuje i liczę na to samo ; >

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdjęcia ! obserwuję i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń