środa, 18 kwietnia 2012

`Hej dzisiaj odpowiem na pytania które zadaliście ale na początku, napisze wam co dzisiaj robiłam a więc rano wstałam poszłam do szkoły, no i w sumie nudy, jak zawsze, później poszłam do babci, zjadłam i poszłam do domku, posiedziałam na kompie i poszłam do mojej kuzynki i kuzyna.:) Niedawno przyszłam.: D A więc przechodzimy do pytań :
1. Ulubiony gatunek filmowy? A więc tak lubię komedie, ale też nieraz lubię obejrzeć horror.;)
2. Masz rodzeństwo? Nie
3. Ile masz lat? 13 lat.;p
4. Czego kogo lubisz słuchać? Słucham tego co mi wpadnie w ucho.;d
5. Kto jest twoim idolem sławną osobą którą bardzo lubisz? W sumie, to nie mam takiego idola, ale lubię katy Perry, Rihanna itd.;)
6. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole? Może być polski.;) 
7. Czego panicznie się boisz? Pająków.;[
8. Miałaś kiedyś chłopaka? Tak;]
9. Jesteś nieśmiała czy śmiała? Raczej śmiała.:p
10. Co najbardziej lubisz jeśli chodzi o jedzenie? heh, lubię spaghetti.;d
11. Jakie jest twoje największe marzenie? pojechać do USA.<33
12. Jakie jest twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa? Oj, dużo ich, ale przyjaźń z olą było super.:*
13. Czy interesujesz się jakimś sportem?  TAŃCEM.!!!<33
14. Ile masz wzrostu? około 156.? ;d 
15. Ile chciałabyś mieć teraz lat? Tyle ile mam, jest dobrze.:)
16. Jakbyś dostała teraz 1.000zł, na co byś wydała? Ciuchy, ciuchy, ciuchy.:* no ale mogłabym jeszcze kupić buty, itd,;D 
17. Pamięta?sz datę urodzin twoich bliskich czy musi Ci o tym przypominać 'przypomnienie' na np. facebooku? Tych najbliższych pamiętam..:) 
18. . Gdzie chciałabyś wyjechać na  podróż poślubną.? nie zastanawiałam się nad tym.;]
19. Chodziłabyś z chłopakiem dla rozgłosu? YYY, niee.:)
20. Czego byś nigdy nie kupiła? Przypałowych ciuchów.;*
21. Masz ulubionych wykonawców muzycznych? Nie.;d 
22.  Masz jakiś cytat, który najbardziej ci się podoba, odzwierciedla twoje życie, ciebie? Raczej nie.;d 
23. Ulubiona książka? Hmm, nie mam.;d 
24. Ulubiony film? Tylko mnie kochaj.:D 
25. Twoi najlepsi przyjaciele to ...  ASIAA.:*** , Ola, Agnieszka, Ola.: ) No i troche innych,; d 
26. Ile lat trenujesz taniec? Około pół roku.;)
27. Jakiej muzyki szukasz? Tak jak pisałam słucham to co mi wpadnie w ucho.;;]
28. Jakie gazety najczęściej czytasz? Bravo, Bravo Girl, Twist, Popcorn, i różnie takie.;)
29. Ile koki ma lat? Teraz 5.:) 
30. Masz chłopaka ? Obecnie nie.:) 
31. Jak masz na drugie imię? Ania.;p
32. Kiedy obchodzisz urodzinki? 26 lipca.:)
Papapa.<3

8 komentarzy:

  1. ja sie horrorow boje :P

    a pajakow wprost nienawidze
    fuj fuj fuj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ;)

      wpadnij do mnie na konkurs i ankietę ;)

      Usuń
    2. noo.;d nie no horrory nie są najgorsze,:)

      Usuń
  2. Też mam ok. 156 cm xD
    Horrory są mega <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do gatunku filmu to mam tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. DRAMATY I KOMEDIE WYMIATAJĄ *,*

    OdpowiedzUsuń