wtorek, 10 kwietnia 2012

Ojj, trening nieudany.;/

`hej wszystkim.:* no to rano wstałam około 8 20, wyszykowałam się i o 10 wyszłam na trening.<3 Tam byłam wcześniej niż na 11 no to gadałam z koleżankami, itd.;D Później zaczęliśmy rozgrzewkę i zaczęliśmy tańczyć, no i niestety skoczyłam i źle stanęłam, oł majj gasz, nie wyobrażacie sb jaki ból, no i masakra łzy w oczach po prostu, no i coraz bardziej mnie bolało oczywiście nie tańczyłam tylko siedziałam, po tym miałam iść sama do  babci, ale bym nie doszła bo nawet nie mogłam iść.;/ Maasakra,;c No to Asi Mama podwiozła mnie pod blok, no i poszłam do babci, a ona jak zwykle panikowała, no ale chyba jak to każda babcia.; ) Posmarowałam nogą "altacetem", a później zabandażowałam sb noge.<3 ;d  Później jakoś doszłam do domu, weszłam na kompa, i siedziałam, a następnie mama zadzwoniła żebym jakoś przyszła do niej, bo była u niej Madzia,<3 No to wzięłam Kokiego i jakoś do 20 minut doszłam.;/ Tam chwile pogadałam z mamą i Magdą a ona wyciągnęła mnie do sb do domu, ojej, i znowu iść? No, ale prosiła mnie, no to poszłam nie wiem jak ja tam doszłam, ale doszłam, hahah,.<3 Wsumie to tam posiedziałam i około 20 poszłam do domu.;p Teraz siedze, i pisze.<3 :*
 Oj, mój piesek jak zwykle zaspany.<3
 ja.;*
Jakieś tam serducho dla was.:*<3
No to papa.;* Ps. nie ide jutro do szkoły przez tą noge.;/

39 komentarzy:

  1. szczęściara - też nie chcę do szkoły, piesek śliczny i słodziutki !:D
    zapraszam do mnie - inlashion.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. heh, z tą nogą to nie zbaradzo.;d dzięki.<3

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. noo.;/ mam nadzieje że to nic poważnego.;d

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. taniec nowoczesny cheerleaders.<3 obserwujemy?:D

      Usuń
  4. ufff, dobrze, że nie skręciłaś sobie nogi! mam nadzieję, że z nóżką jest już ok :)) jejku, Twój pies jest słoooodki! :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, też mam taką nadzieje, dziękii.<3

      Usuń
  5. Oo , współczuję ; )
    wRAcaaj . :(

    OdpowiedzUsuń
  6. szybkiego powrotu do zdrowia ;** Koki - śliczności ♥
    + mogłabyś kiedyś zrobić o nim osobny post ? ;dd

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post!
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. również obserwuje! super piesio:)

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za kometarz ; )
    również masz fajny blog ; )
    +dodaję do obserwowanych ; D Zapraszam ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. I ♥ it *.*


    Obserwuję liczę na rewanż ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrówka ;3

    Dzięki za obserwację. Też obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam podobnego pieska, słodkie są ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj!
    Czy chcesz, zeby twoj blog byl bardziej znany i popularny? Miec wiecej kontaktow?
    Mamy szczescie byc na platformie Blogspot, ktory oferuje mozliwosc wypowiedzenia się na świat!
    Jesli jestes otwarty, jesli chcesz poszerzyc horyzonty innych ,na rzeczy które znasz na codzien, dolacz do nas!
    Sa tez inne kraje, ludzie, którzy podzielają te same pasje jak ty.
    Zapraszam do odwiedzenia katalogu Blogspot. Ten blog nie jest osobisty. Stworzony jest dla kazdego, by dzielic rozne pasje: moda, obrazy, grafiki, zdjęcia, wiersze, takze w celu znalezienia w innych krajach osob o podobnych pasjach.
    Mysle, ze ta spolecznosc moze rowniez Cię zainteresowac.
    Po prawej stronie w kolorze zielonym znajdziesz kraje z nazwami blogow wedlug krajow, mozesz zobaczyc ludzi, ktorych juz byc moze znasz! Wiec dolacz do nas! Dziekuje!
    Im wiecej ludzi tym wiecej mozliwosci! W pewnym sensie bedziesz ambasadorem tego bloga, i bedziesz go polecal wsrod swoich kontaktow.
    Zycze milego dnia z nadzieja, ze zechcesz do nas dolaczyc!

    Aby dolaczyc do listy blogow, idz do komentarzy na moim blogu i wpisz w okienku komentarzy adres l'url twego bloga i kraj z ktorego pochodzisz, twoj adres zostanie ujety w spisie blogow wedlug krajow po prawej stronie ( zielony kolor)
    Pozdrawiam
    Chris
    Aby dowiedzieć się, kliknij na poniższy link:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń