poniedziałek, 9 kwietnia 2012

` hej.<3 nawet nie wiecie jak sie za wami stęskniłam. ;*  hmm, no to w piątek dojechałam troche posiedziałam na kompie poprzerabiałam zdjęcia no i poszłam spać.;d  Okej to zaczynamy następny dzień to sobota (07.04.2012) wsumie dosyć nudny, bo wstałam poszłam poświęcić koszyk wielkanocny, później do domu, no i wsumie dzień zleciał bo nie chciało mi się iść do koleżanek, heh.<3 Tylko koledzy moich kuzynów przyjechali, a więc troche z nimi pogadałam;p Wsumie to tyle bo tak jak pisałam nudny dzień.;d 
Niedziela.;) (08.04.2012)
Wstałam, i do kościoła musiałam iść z ciocią i z kuzynem.:) Później przyjechałam i spotkałam się z Anią i Izą.;d Graliśmy oczywiście z chłopakami w chowanego.; D haha.<3 No wsumie to cały dzień spędziłam z nimi.;) A tu gdzieś połaziliśmy, a tu coś i dzień szybciutko zleciał.;d No a co później do domu, weszłam na kompa, i niestety nie było netuu.;( A więc w jakieś gry grałam, z ciocią..:)  Poszłam spać około 12 w nocy.;) 
Poniedziałek (09.04.2012)   Śmingus Dyngus.<3
No to chyba najlepszy z dni.<3 A więc rano wstałam około 9: 30 ubrałam się, zeszłam na dół, a tam moi kuzyni popsikali mnie męskimi perfumami, i zobaczyłam że jest też Bastek ( kolega moich kuzynów) no to też męskie perfumy.<3 Masakra.:) No, ale szybko zjadłam i pojechałam do Ani i Izy, wyszłyśmy z domu i zaczełyśmy chodzić po wsi ale tak bliziutko, no ale nic nie dostaliśmy no to poszliśmy do Pilicy, oj a tam dużo rzeczy dostaliśmy.;) Napoczątku nie dostawaliśmy nic..;/ Anka już chciała iść do domu bo mówiła że sie nie opłaca a ja mówie że chodźmy chociaż do paru, no to weszliśmy do jednego i dali nam jakieś słodycze, póżniej dawali nam kase i słodycze.;d Aż wkońcu uzbieraliśmy 90 zł czyli 30 zł na jedną osobe.; D 6 czekolad, czyli po 2 bo byliśmy w 3.;d Ja jedną czekolade dałam babci.; d Dostaliśmy jeszcze takie ciasteczka.<3 I różnego rodzaju cukierki, jajka takie czekoladowe.<3 hehhe.:) Później poszliśmy do mnie, tam oczywiście chłopcy nam zazdrościli i żałowali że nie poszli z nami, bo oni przeszli z 4 km, i nic nie dostali.;( A wczoraj nawet jak sie ich pytaliśmy czy pójdą z nami no to że oni z dziewczynami nie chodzą.<3 A więc nie to nie.;d  Ale i tak daliśmy im jedną czekolade;d  hehe.;) No to oni chcieli nas polać ale normalnie zimną wodą. ;) haha, no to ja wziełam od mojej mamy kluczyki od auta no i weszłyśmy do niego i sie zamknełyśmy.;d  hahaha.<3  później sb już dali spokój a więc poszliśmy grać w karty.;d No i ja chwile pograłam tylko bo musiałam zjeść no i już jechaliśmy.;) W czasie drogi robiłam jakieś tam zdjęcia.<3 No teraz niedawno wróciłam.<3 Więc mi mineły super święta a wam?:d 
 Tak wiem, że nie jest za ładne to zdjęcie ale co tam.;d 
 <3
 Oto mój piesek.<3
 Te słodycze które zostały, oczywiście było ich więcej.;p
W aucie jak wracałam.;D
A to widok kiedy wyjeżdżałam.;)

54 komentarze:

  1. aaaa tak.
    Shih Tzu rządzą *.*
    twój też piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Całe przeczytałam :D
    No , mnie też fajnie zleciały święta i dzisiejszy dzień, ojj nie chcę szkoły, ! :(

    OdpowiedzUsuń
  3. mm ładnego masz pieska i ogólnie fajne zdj. :P
    dziękuje za kom. i obserwacje, więc się odwdzięczam :P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki piesek! *.*
    Zapraszam do mnie xd

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też obserwuję, a pieska ci zaraz zabiorę :D
    obserwuję i zapraszam do mnie - inlashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, jak każdy, a więc nie wiem czy zdąrzysz.;d ok.;d

      Usuń
  6. Zabiorę ci tego psiaka, zobaczysz !;DD
    heh, u mnie też spoko święta ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog !
    obserwuję, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wyświetla mi się, że obserwujesz:) ale możemy się dodać nawzajem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne fotki też dostałam takiego cukierka ;p Wpadnij do mnie i zapraszam do obserwacji ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :)
    Zapraszam do wzięcia udziału w moim wiosennym rozdaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje święta niestety spędziłam w łóżku, z laptopem ;C no ale fajnie, że Twoje były udane ;)) śliczny piesek! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję. również dodaję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodki piesek i ładne zdjęcia ;)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za komentarz i dodanie się do obserwatorów. Już obserwuję. :)
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi również święta świetnie minęły,ale i szybko...
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zdjecia :)
    dziekuje za komentarz :***

    OdpowiedzUsuń
  17. Mniam słodycze :D No i dodaję Twój blog do obserwowanych :) Mam nadzieję, że zrobisz to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny blog:)) Pozdrawiam Cię serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdjęcia i w ogóle , bardzo lubię twój blog :* <3 oby tak dalej ! :):):)

    OdpowiedzUsuń