wtorek, 3 kwietnia 2012

`hejka.;d  Dzisiaj wstałaam i wyszykowałam się, no i na ten test.;/ No nie był mega trudny, ale łatwy nie był.;( No, ale cóź, tak pozatym później spotkałam się z Magdą, poszłam do niej, zjadłam frytki i do domciu.;) Szybko wyszłam bo jechałam do Asii.;* Byłam u niej chwile a później pojechałyśmy razem na tańce.<3 Kiedy sie skończyły no to przebrałysmy sie i poszłyśmy na dwór, bo czekałaysmy na moją mame aż nas odwiezie.;d A wiec no działo się.;p No to napoczątku, wyszłyśmy i taki chłopak wyszedł w stroju do KARATE, i my sie zaczełyśmy z niego śmiać a on sie do nas uśmiechnął i nam pomachał.;d Następnie zaczełyśmy sb tańczyć na parkingu.;) Wgl było super.;* No a teraz siedze, i jestem głodna.;)  Nie ma zdjęć, bo chyba gdzieś zgubiłam, aparat.;d Ale jutro będą, a w czwartek Asia u mnie śpii .<3 Pa <3

3 komentarze:

  1. no,no,fajna notka. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. FFajny blog też pisałam ten test (jeśli ci chodzi o test kompetencji) dla mnie był trudny ...hah też czasami tańczę na parkingu w tesco itd. Po pierwszej notce już zauważyłam że jesteś pozytywnie nakręconą osobą.
    Będę tu zaglądać i komentować ;)

    OdpowiedzUsuń