czwartek, 23 lutego 2012

Same nudy.♥

`siema.:* Co tam u was? Bo u mnie jakoś leci.;d Dzisiaj wstałam około 7:30 wyszykowałam się i poszłam do szkoły.;d Napoczątku przyroda.;d Pani pytała i zapytała Klaudie Dawid numer 6 a ja numer 7.;d masakra nie?: ) A ja nie byłam zabardzo nauczona.;d Następnie matma no jak zwykle.;d Yyyy co tam dalej aa Angielski nudy.;d i Pierwszy polski z panią Krzwdą, oczywiście najnudniejsza lekcja, A później z panią łój.;*Odrobiliśmy matme, troche balladyny czytaliśmy i na koniec gadaliśmy.;d Później od razu do domku, zjadłam itd.;d I o 17 wyszłam na autobus bo jechałam na cheer.:D Dzisiaj przymiarki.;) No i pojechałam i były te przymiarki, no fajne fajne stroje.;d Później trening i do domku. Oglądam TV teraz i takie tam za chwilkę ide sie myc.;d To papaa. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz