czwartek, 9 lutego 2012

Nigdy nie jest za późno, by kochać i być szczęśliwym. ♥

` Hej wszystkim. ♥ Dzisiaj rano wstałam około 9, ogarnełam się,i o 12 miałam iść z Patką i Michałem, na lodowisko no i spotkałam się z nimi, a kiedy doszliśmy okazało się, że lodowisko w dniach 9.10 i 11.02.2012 jest zamknięte, a jeszcze jak szliśmy na lodo to Michał zamiast iść w strone lodo poszedł w strone centrum. haha.;d Po długich namysłach doszliśmy do wniosku że pójdziemy do mc donald.
Michał prowadził i doszliśmy do takiej stromej górki, on chciał zejść, ale mu się nie udało i zjechał na dupie. huehue.;* Kiedy szliśmy ja z Patką cały czas gadałyśmy jak jest nam zimno.:) Wkońcu jak doszliśmy do tego mc donalda, Michał poszedł sobie zamówić cztery kurczkoburgery.! A ja z Patką po cheeseburgerze  i shake czekoladowym.:) Później jak jedliśmy to przy okazji się kopaliśmy.! Później poszliśmy do FIDO, tam m.in. goniliśmy się, a Patka rzuciła centralnie w głowe Michała piłką.!;d A jeszcze na dodatek jak wracaliśmy spotkaliśmy Ize Sośniak, Kube Bałdo, Wojtka Wróbla (chłopaka Olki), i oczywiście Olke Kwiecień, Iza podeszła do Patki i do mnie i powiedziała że chce pogodzić Patke i Olke, a Ola schowała się za swojego Wojtusia i powiedziała że nie.! No i Patrycja też zabardzo nie chciała,a ja dodałam, że musimy iść, bo Michał nam się zgubi, a więc poszliśmy, a Michała nie było, bo wtedy się wygłupiał i gdzieś poleciał.:D Później poszłam do Patki.;* Ona napisała swoją notke na blogu, posiedziałyśmy na kompie.!
I później musiałam iść bo szłam do Zuzki, tam sobie pograłam na kinecie w Fitnees, Cheerlederki i jakieś tam przygody.hah,;D A więc szybko minął czas.Teraz jestem w domku, i pisze z ludzikami.;* Dzisiaj nie ma żadnych zdjęć, ale jutro będą. ♥

2 komentarze:

  1. no, no, nasz dzień świetny. hahaha. :) Nie ma to jak łazić w zimnie, przez ponad godzinę, ale okej. huehue. A w FIDO było najlepiej, chyba! ♥ hah. :*

    OdpowiedzUsuń