środa, 22 lutego 2012

` hej.<3 Dzisiaj rano wstałam ogarnełam się jak zawsze, no i poszłam do szkoły, i przy okazji musiałam wziąść laptopa, bo robiłam z Mileną prezentacje. Miałam na 9 45 a kończyłam o 13 35.;d Pierwszy Angielski, jakoś nudno strasznie ; ( Później przerwa i po ekran i zrzutnik na prezentacje, oczywiście każdy chciał wejść do klasy, ale nie wpuszczalismy.;/ Były troche problemy z podłączeniem, ale później sie udało. :) No i wyszło okej dostałyśmy po 5-.<3 Później przerwa, no i oczywiście z Agą naszą agą.;d hehe.;d śmiechu było troche.; p No i matma nawet okej. I ostatnia  religia w 1 ławce siedzieliśmy w 3 ja, Aga i Ola.;d haha,a pani duda sie nie skapła.;d heheh.; p Później wracałam z olą do domku, no i odrobiłam lekcje poszłam po zeszyt do sklepu, i korki z Matmy.; ) Teraz idę oglądać Julke na necie.;) Pa;*

1 komentarz:

  1. Spoko notka. Tak na marginesie pisze się " wziąć " , a nie "wziąść" :) Opowiesz im opowieść o tym teście ?

    OdpowiedzUsuń