niedziela, 4 marca 2012

Turniej.;**

`siemka.;p wczoraj nie napisała, bo  późno wróciliśmy.;) A więc wczoraj (03.03.2012) wstałam o 6 wyszykowałam się, a później mama około 7 zamówiła taksi i pojechaliśmy pod Kiepurą.;p Następnie pani Kasia zawołała nas do BUSA ja siedziałam z Karolinką.;* około 7:30 wyjechaliśmy no i przez następne 4h gadaliśmy w drodze, później musieliśmy sie zatrzymać, bo coś tam.;) W tym czasie czesałyśmy się, no i po 30 minutach pojechaliśmy, przekroczyliśmy granice, nawet paszportów nie sprawdzali,heh.;p Podjechaliśmy pod rynek, i weszliśmy do takiego budynku dostaliśmy takie pieczątki, i szybko na górę się przebierać.;) Kiedy się przebraliśmy poszliśmy na dół.;) Na początku tańczyły starsze, no i za chwile a więc się trochę rozgrzaliśmy, no i taka pani była koło jury i mówi zespół tańca nowoczesnego cheerleaders SKANDAL.;) A więc wchodzimy..;d  No było okej.;) Pani aż się wzruszyła.;) Później jedliśmy, no i wyniki.;) Zajęliśmy 4 miejsce a duże zajęły 2 miejsce.;d Cieszymy się z tego 4 miejsca, bo byliśmy w kategorii 15 lat, i to był mój pierwszy turniej. A więc super.; p Filmiku jak tańczyłyśmy nie dodam. Ale zdjęcia są; ) Miłego oglądania.;*Paa.<33
 Już po.;) 
 W czasie postoju.;p
 Zaczynamy tańczyć.;) 

 My.;d 
 Z panią Kasią.;*
 Turniej jabłuszko.;)
 Hahaha, Polskoo.;) 
 Torcik dużych.;) mmm.
 Jaa.;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz