sobota, 31 marca 2012

`hejka.;d Dzisiaj rano wstałam, weszłam na kompa.;d I później poszłam do Magdy.;) Siedziałam u niej do około 12 30. No i przyszłam do domu, wyszykowałam się i poszłam pod szkołe, bo dzisiaj jechałam do kina z Agnieszką i Filipem.;d No to weszliśmy do autobusu i kupiliśmy bilet.;d Była tam jedna głupia dziewczyna która, jak aga szła skasować bilet podlożyła jej noge, i prawie glebła.;/ No a później jak już prawie dojeżdżaliśmy to szliśmy i nam podłożyła noge, a wiec ja do niej, : uważaj.;d A ona za mną idzie i mówi : zastanów sie co gadasz no to ja: to nie podkładaj nam nóg, a ona; zamknij się.;/ Czy tacy ludzie muszą istnieć? Masakra.;( No a poza tym później weszliśmy do plazy wzieliśmy bilety i do tally weijl no i były takie dwie super sukienki na comers.;d No i przymierzyłam jedną, ale jednak nie była taka super a ta druga, poprostu BOSKA.<3 No, ale 99.99 zł.;p Później poszliśmy juz do kina, no bbyliśmy na "Igrzyska Śmierci " fajny film.;) Po nim agnieszki mama nas odebrała. No, padał grat, a więc do domu ledwo doszłaam.;/ Na jutro umuwiłam się z Asią.;* No a teraz siedze.;) Pa.=)

2 komentarze: